preloader

در حال بارگیری ...

دریچه سونایی

خانه / دریچه سونایی

دریچه سونایی

دریچه های گرد

توضیحات دریچه سونایی





دریچه سونایی عمدتا جهت ایجاد تهویه ی مناسب در محیط هایی با رطوبت بالا استفاده می شود.
دریچه سونایی دارای افت فشار بسیار کم برای تخلیه ی هوا در محیطهایی مثل سونا، حمام، استخر و سرویس های بهداشتی هتلها ، مکان های ورزشی و صنعتی ، جهت ایجاد تهویه ی بهینه کاربرد ویژه دارد. قسمت دایره شکل وسط دریچه از مرکز بر روی قاب دریچه پیچ می شود و این امکان را دارد که با چرخش این قسمت میزان بازشدگی محل عبور هوا را تغییر داد. این نوع دریچه ها در سه نوع پلاستیکی (ABS)، آهنی و آلومینیومی تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.
دریچه برگشت سونایی با توجه به شکل و ساختار آن به راحتی قابل شست و شو و تمیز شدن می باشد و دید به داخل کانال وجود ندارد همچنین در این نوع دریچه نیاز به نصب دمپر پشت دریچه ای نمی باشد.
دریچه های سونایی بدون سوراخ پیچ روی قاب تولید می شوند و در مدل های آلومینیومی و پلاستیکی از داخل به محل مربوطه پیچ می شوند و یا بوسیله فنر (فنر هالوژنی) در جای خود قرار می گیرند و در مدل آهنی دریچه دارای یک قاب کمکی زیری بوده که ابتدا بر روی محل نصب فیکس میشود و سپس دریچه بصورت چرخشی بر روی آن سوار می شود. دریچه های سونایی آهنی و آلومینیومی در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید می گردد.







    •  محل نصب : دیوار و یا پیشانی سقف کاذب و یا سقف







    • جنس : پلاستیکی (ABS)، آهنی و آلومینیوم







    • موارد مصرف : مصارف خانگی به ویژه در سرویس های بهداشتی و حمام







    • قابلیت: افت فشار بسیار کم برای تخلیه هوا – کنترل هوادهی با تنظیم میزان باز و بسته بودن دریچه – قابلیت بسته شدن کامل – نصب آسان






 



ویدیو دریچه سونایی

محصولات مشابه