preloader

در حال بارگیری ...

دریچه سقفی گرد تخت

خانه / دریچه سقفی گرد تخت

دریچه سقفی گرد تخت

دریچه های گرد

توضیحات دریچه سقفی گرد تخت

دریچه گرد تخت و بلند گویی از پرکاربرد ترین دریچه گرد می باشند . این نوع دریچه گرد دارای دو جنس مختلف آلومینیومی و پلاستیکی میباشد. از دریچه گرد برای انتقال هوای داکت یا کانال هوا از طرق انشعابات گرد به محیط می باشد. تمام انواع دریچه گرد به طور کلی از یک فریم گرد ولایه های داخلی (بنا به کاربرد) تشکیل شده است.کاربرد این نوع دریچه گرد بیشتر جهت دریچه رفت، برگشت و اگزاست با حجم هوای عبوری بالا برای مکانهایی که دارای ارتفاع معمولی هستند و برای تعدیل فشار هوای ورودی به محیط از انشعاب کانال هوا استفاده میشود. این دریچه های تنظیم هوا به دلیل ساختار آیرودینامیکی پره ها صدای بسیار کمی در هنگام عبور جریان هوا از روی پره ها ایجاد می کند. همانند دریچه های گردابی(خورشیدی) و گرد برجسته پخش هوای دریچه های سقفی گرد تخت به صورت 360 درجه است که به پخش هر چه همگن تر جریان هوای عبوری کمک می کند با این تفاوت که الگوی پخش هوای این مدل از دریچه های تنظیم هوا به صورت پخش افقی وسیع (Wide Horizontal) می باشد.


 


نصب دریچه سقفی گرد تخت


 


این دریچه ها قابلیت نصب روی انواع سقف های کاذب و حتی اتصال مستقیم به کانال های گرد را دارد. به دلیل خاصیت جداشوندگی فنری پره ها از قاب دریچه، پره های این محصول را می توان به راحتی از قاب جدا کرد و عملیات نصب را از داخل قاب اجرا کرد که باعث می شود روی رخ قاب نیازی به سوراخ پیچ نباشد. که تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری و معماری فضا خواهد داشت.


 


دریچه سقفی گرد تخت از جمله دریچه ها تنظیم هوا پرکاربرد در اکثر پروژه های تجاری ، اداری و تفریحی و ... میباشد. از کاربرد های خاص این دریچه نیز می توان به استفاده در طراحی های سقف باز(Exposed design) و پلان باز(Open plan) مانند سالن های بزرگ نمایشگاه، سوپر مارکت ها، فرودگاه ها، کارخانجات و … اشاره کرد.
در صورت نیاز مشتری میتوان دریچه را همراه با سوراخ پیچ در قاب، دمپر پشت دریچه ای پروانه ای ، دمپر پشت دریچه ای نیم صفحه ، تبدیل پشت دریچه جهت کانال فلکسیبل، دریچه داخل تایل آرمسترانگ و در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید نمود.


 


 

ویدیو دریچه سقفی گرد تخت

محصولات مشابه