preloader

در حال بارگیری ...

دریچه خطی 30 درجه

خانه / دریچه خطی 30 درجه

دریچه خطی 30 درجه

دریچه هوای خطی

توضیحات دریچه خطی 30 درجه

30 degree linear air diffusers


دریچه خطی 30 درجه جهت کاربرد در قسمت پیشانی دیوار و یا سقف کنار دیوار جانبی مورد استفاده قرار میگیرند. دریچه خطی 30 درجه بر روی دیوار جانبی تا سقف 4 متر مناسب بوده و بمنظور حفظ زیبایی عرض دریچه میبایست از ارتفاع آن بیشتر باشد. باید دقت شود پره های این مدل دریچه بصورت ثابت بوده و قابلیت جابجایی پره جهت تنظیم پرتاب هوا در جهات مختلف وجود ندارد همچنین در مواردی از این نوع دریچه در سیستم کانال کشی هوای برگشت نیز استفاده می شود.


دریچه خطی 30 درجه هوای عبوری از خود را با 30 درجه تغییر زاویه جهت حرکت هوا، از خود عبور می دهد. این مدل از دریچه های خطی دارای  سطح مفید مناسب و افت فشار کم است. همچنین این مدل دریچه به دلیل داشتن دید کم داخل دریچه مناسب جهت هوای برگشت سقفی و یا نصب در داخل دریچه بازدید زیرفن کویل می باشد.


از کاربرد های این مدل می توان به استفاده در فضا هایی که طول پرتاب بلند با تغییر زاویه  30 درجه در دریچه مورد نیاز است از جمله فضاهایی که طول پرتاب مورد نیاز نصف ارتفاع سقف باشد اشاره نمود. لازم به ذکر است در صورت نیاز می توان پره های این مدل از دریچه های خطی را به صورت عمودی مونتاژ و بهره برداری نمود.

ویدیو دریچه خطی 30 درجه

محصولات مشابه