preloader

در حال بارگیری ...

لوور آکوستیک

خانه / لوور آکوستیک

لوور آکوستیک

لوور هوا رسان

توضیحات لوور آکوستیک

acoustic luvre


 


لوور آکوستیک ( لوور هوارسان آکوستیک ) به عنوان بخشی از سیستم هوای ورودی و تخلیه ساختمان برای کمک به کاهش نویز تولید شده توسط تجهیزات سیستم طراحی شده اند و به عنوان یک دیواره ( barrier ) نیز عمل می کنند.


 


لوورهای آکوستیک آلودگیهای صوتی ناشی از برج های خنک کن، اتاق های بویلر و سیستم های هواساز را کاهش می دهند و می توانند نقش مهمی در مقابله با مشکلات نویزهای محیطی در ساختمان های تجاری و مسکونی ایفا کنند.
همانند صداگیرهای کانالی، لوورهای اکوستیک نیز باید توسط متخصصان و مهندسان مکانیک یا مشاوران آکوستیک انتخاب شوند. علاوه بر مسایل مهندسی همانند نرخ جریان و افت فشار ، مسایل محیطی از قبیل ورود باران و برف، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و همچنین ورود موجودات زنده نیز باید در طراحی مد نظر قرار گیرد.



با توجه به مطالب ذکر شده ، تعیین سطح صدا ، نوع صداگیر ، میزان سطح صدای محل و تخمین میزان کاهش صدا توسط صداگیر نیازمند داشتن علم و تجربه بالایی می باشد.
گروه صنعتی تهویه دهش با برخورداری از پرسنل مجرب و کار آزموده، تجهیزات اندازه گیری سطح صدا، طراحی ، ساخت و نصب صداگیر و لوور آکوستیک آماده ارائه خدمات در زمینه اندازه گیری سطح صدای توسط دستگاه Real-time sound equalizer ، طراحی و ساخت صداگیر متناسب با شرایط و اهداف پروژه و نصب اصولی صداگیر به منظور رسیدن به حداکثر کارآیی در زمینه کاهش صدا می باشد.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

ویدیو لوور آکوستیک

محصولات مشابه