preloader

در حال بارگیری ...

دریچه پادری دو قاب

خانه / دریچه پادری دو قاب

دریچه پادری دو قاب

لوور هوا رسان

توضیحات دریچه پادری دو قاب

single frame luvre


انواع لوور پادری یا همان دریچه پادری عموما برای ایجاد ارتباط میان دو محیط به منظور فراهم آوردن امکان جریان هوا از یک محیط به محیط دیگر استفاده می شوند. بدین صورت كه در بعضی از موارد که هوای تازه تزریقی به یک محیط وجود ندارد و فشار منفی ایجاد شده در اثر تخلیه و یا برگشت هوا، باید از طریق ورود هوا از محیط مجاور جبران شود استفاده از این دریچه ها روی درها ، پارتیشنها و یا دیوار های حائل بین دو محیط ، ارتباط میان دو فضا را بدون ایجاد دید مستقیم میان آنها ممکن می سازد. در صورت عدم استفاده از این دریچه ها در هنگام اگزاست از یك محیط برای جبران دبی اگزاست شده، ممكن است در رزها و منافذ فضا (مانند شكاف زیر درها)، با ایجاد صدای سوت و یا جریان شدید هوا روبرو شویم.


اساس کار این دریچه ها بر اساس اختلاف فشار میان دو محیط می باشد و هوا از محیط پر فشار تر به محیط کم فشار تر جریان می یابد و جایگزین هوای تخلیه شده از فضای کم فشار می گردد.


لوورهای پادری کاربری مشابه لوورهای هوارسان دارند با این تفاوت که روی درب ورودی نصب می شوند. لوورهای پادری ضمن اینکه اجازه عبور هوا را می دهند به خاطر شکل به خصوص پره‌های آن اجازه دید به داخل را نمی دهد. این نوع لوور در فضاهایی استفاده می شود که دریچه یا در کل مسیر هوای برگشت تعبیه نشده و هوای ورودی به فضا به اصطلاح بلاک و در فضا حبس می شود. در چنین شرایطی مشکلاتی مثل ماندگی و کهنگی هوای اتاق، ایجاد فشار مثبت در اتاق و در نتیجه سخت باز شدن درب به علت فشار مثبت پشت آن بوجود می‌آید. با نصب لوور پادری در این مواقع، هوای ورودی راهی برای خروج از اتاق پیدا می کند. قاب دوم این دریچه باعث می شود که بعد از نصب نمای دریچه روی درب از هر دو طرف به یک شکل باشد. رنگ آمیزی این نوع لوورها به سفارش و دلخواه مشتری مطابق با رنگ درب امکان پذیر می باشد.


کاربرد این دریچه بیشتر در مکانهایی با هوای سنگین مانند سالن های ورزشی و ژیمناستیک ، سرویس های بهداشتی ، حمام و تامین هوای مصرفی در موتور خانه ها و اتاق های ژنراتور به صورت مداوم و … می باشد و استفاده از آن در زیبایی محیط نیز موثر است.  از آنجا كه این نوع دریچه عموما روی درها و دیوار های پارتیشن (دیوار های غیر خارجی) نصب می شوند لذا یكی از مهمترین عوامل در انتخاب این نوع دریچه ها تناسب عمق دریچه با عمق دیوار و یا دربی است كه دریچه روی آن نصب می شود.


 





 


ویدیو دریچه پادری دو قاب

محصولات مشابه