preloader

در حال بارگیری ...

کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک

خانه / کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک

کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک

کانال فلکسیبل

توضیحات کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک


مشخصات فنی


ساختار : فویل آلومینیوم لمینت شده و تقویت شده با مفتول فنری فولادی + عایق فوم الاستومری + آلومینیوم


لمینت شده


سایز : 4 تا 20 اینچ


دامنه عملکرد دمایی : 30- تا 150+ درجه


متراژ و نوع بسته بندی : 6 متر طول در هر بسته


کاربرد : در سیستم های صنعتی ، انتقال و تخلیه هوا و در سیستم گرمایش و سرمایش ، تهویه مطبوع در مجتمع های تجاری و خانگی ، هتل ها بیمارستان ها و آزمایشگا ها مورد استفاده قرار می گیرد


توضیحات تکیمیلی:


کانال فلکسیبل با عایق الاستومری یا کانال فلکسیبل الاستومریک از جمله کانالهای فلکسیبل محبوب و بسیار کاربردی حال حاضر می باشد.قابلیت انعطاف پذیری کانال فلکسیبل با عایق الاستومری یکی از ویژگی های متمایز و منحصر به فرد این کانال ها می‌باشند که موجوب شده از باقی کانالهای فلکسیبل متمایز شود. بنابراین در فضاهای بسیار سخت و باریک، فضاهای کوچک و فضاهای پیچ دار به راحتی قابل استفاده است در حالی که کانال هایی همانند کانال اسپیرال که دارای ساختاری صلب و غیر منعطف است، امکان استفاده از آن در فضاهای دارای محدودیت امکان پذیر نیست.


عایق الاستومری بکار رفته در کانال فلکسیبل با عایق الاستومری از بهترین و مرغوب ترین انواع عایق به شمار می رود.


کانال فلکسیبل با عایق الاستومری این قابلیت را دارد که به طور همزمان به هنگام تولید عایق بندی شود. این خصوصیت برای سایر انواع کانال های هوا ممکن نیست و تنها پس از تولید این امکان فراهم است و حتی برای بسیاری از انواع کانال های هوا به طور کا امکان مجهز کردن کانال به عایق فراهم نیست. 


وجود عایق در ساختار کانال فلکسیبل با عایق الاستومری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که از کانال هوا در بسیاری از عوامل گوناگون محافظت می کند.


در برابر شرایط مختلف جوی و آب هوایی از کانال هوا محافظت کرده و مانع از ورود و نفوذ عوامل طبیعی و شیمیایی آسیب رسان به داخل کانال می گردد. درواقع وجود عایق در ساختار این لوله از یک طرف و ساختار مقاوم و یکپارچه کانال فلکسیبل با عایق الاستومری از طرفی دیگر موجب شده است تا این کانال هوا به یک کانال فلکسیبل بسیار مقاوم و مستحکم تبدیل شود که طول عمر بسیار بالایی دارد و در نتیجه مقاومت و استحکام بالایی داشته و در طول زمانی که در هر فضایی مورد استفاده قرار می گیرد دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود و درنتیجه نیاز به صرف هزینه نمی باشد و همچنین با خاطری آسوده می توان از آن در فضای باز و در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود.


وزن کانال فلکسیبل با عایق الاستومری بسیار کم و سبک است. به گونه ای که به سادگی و در طی زمان بسیار کوتاه می توان آن را جا به جا نمود. و این سبکی وزن در مصرف زمان موجب صرفه جویی بسیاری شده است.


اجرای کانال فلکسیبل با عایق الاستومری در فضاها و کاربری های مختلف نیازمند عملیات خاصی نیست و به سادگی و تنها توسط نیروی ماهر و متخصص می توان آن را در پروژه های گوناگونی مورد استفاده قرار داد و سرعت اجرای آن به قدری بالا است که در طی مدت زمانی بسیار کوتاهی می توان کانال فلکسیبل با عایق الاستومری را در محل مورد نظر اجرا و نصب نمود و همچنین در طی زمان کوتاهی می توان تعداد بسیاری از یک کانال فلکسیبل با عایق الاستومری را مورد استفاده قرار داد.


علاوه بر اجرا، سرعت تولید کانال فلکسیبل با عایق الاستومری هم بسیار بالا است بدین صورت که در طی زمانی بسیار کوتاهی تعداد بسیار زیادی از این کانال فلکسیبل را می توان تولید و مورد استفاده قرار داد.


کانال فلکسیبل با عایق الاستومری در سایزهای بسیار متنوعی تولید می شوند و این تنوع بالا از نظر سایزی موجب استفاده گسترده از آن در صنایع گوناگون شده است نظیر کارخانه ها و کارگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها، آپارتمان ها، داکت اسپلیت و...


از سایزهای بزرگتر کانال فلکسیبل با عایق الاستومری در فضاهای بزرگتر نظیر کارخانه ها و کارگاه های بزرگ استفاده می شود و از سایزهای کوچکتر این کانال فلکسیبل در فضاهایی با متراژ پایین تر نظیر آپارتمان های مسکونی و مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد.


وجود عایق در ساختار کانال فلکسیبل با عایق الاستومری علاوه بر آنکه از نظر ورود و نفوذ عوامل مختلف به خوبی عمل کرده، به عنوان عایق صوتی هم قابل استفاده می باشد و این خاصیت هم بسیار کاربردی و مناسب است خصوصا در فضاهایی که ممکن است سروصدای زیادی ایجاد شود.


سطح خارجی کانال فلکسیبل با عایق الاستومری به گونه ای عاری از هرگونه سوراخ و درز و شکاف است که موجب می گردد تا مانع از ورود هرگونه ماده آسیب رسان به داخل این کانال شود. بدین ترتیب تا میزان فراوانی در کنار حضور عایق الاستومری، در دوام و پایداری این کانال فلکسیبل نقش بسیار مهم و پر رنگی را ایفا می کند.


از طرفی سطح داخلی کانال فلکسیبل با عایق الاستومری هم بدون هیچ گونه شکاف و سوراخی می باشد و به همین علت مواد به هنگم عبور از داخل کانال فلکسیبل، نشتی نکرده و در میانه راه هدر نمی روند، بدین ترتیب تا مقدار بسیاری در مصرف انرژی هم صرفه جویی می شود.


همان طور که گفته شده هزینه های ناشی از تولید و اجرای کانال فلکسیبل با عایق الاستومری هم بالا نمی باشد و با هزینه های بسیار مناسب می توان آن را تهیه و مورد استفاده قرار داد. بنابراین می توان گفت که کانال فلکسیبل با عایق الاستومری یک کانال مقرون به صرفه و اقتصادی است.


پایداری بالا، صرفه جویی در هزینه ها، صرفه جویی در انرژی، سبکی وزن، سرعت تولید و اجرای بسیار بالا و بسیاری از مزایای دیگر موجب استفاده گسترده از این کانال فلکسیبل شده است.


درواقع ویژگی های ساختاری و کاربردی کانال فلکسیبل با عایق الاستومری به گونه ای است که حتی در میان انواع کانال های فلکسیبل هم بسیار پر طرفدارتر است چرا که هم تمامی کانال های فلکسیبل قابلیت عایق پذیری ندارند و هم عایق الاستومری در میان انواع عایق های موجود بسیار بهتر و مناسب تر می باشد.


بسیاری از کانال هایی که در بازار موجود هستند عمدتا از کیفیت بالایی برخوردار نیستنند و به همین علت هنگام استفاده هم به سرعت خراب می شوند و هم دردسرهای فراوانی را به وجود می آورند، هزینه های بالایی را شامل می شوند، سرعت تولیدو اجرای بالایی ندارند، عمر پایینی دارند، وزن بالایی دارند و بسیاری از مشکلات و مسائلی را پدید می آورند.


به همین علت در میان انواع کانال های هوا، کانال فلکسیبل با عایق الاستومری به دلیل مزایای فراوانی که برای آن ذکر شد، در کنار کیفیت بسیار بالا، گزینه بسیار مناسبی جهت جایگزینی برای سایر انواع کانال های هوای موجود به شمار می رود. به گونه ایکه در بسیاری از فضاها، کاربری ها و پروژه ها مهندسین پروژه و کارفرمایان ترجیح می دهند که از کانال فلکسیبل با عایق الاستومری استفاده نمایند.

ویدیو کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک

محصولات مشابه