preloader

در حال بارگیری ...

عایق الاستومری رولی ساده

خانه / عایق الاستومری رولی ساده

عایق الاستومری رولی ساده

عایق الاستومریک

توضیحات عایق الاستومری رولی ساده

 


عایق الاستومری رولی ساده


 


عایق الاستومری رولی ساده با توجه به شرایط آب و هوایی و محیط های مورد استفاده بر روی کانال های هوا،لوله های تاسیساتی ،مخازن و سطوح خارجی نصب می شوند.این عایق الاستومری سبب کاهش اتلاف حرارت در سیستم های تهویه می گردد.معمولا از این عایق ها در محیط .های داخلی با لوله هایی با قطر بزرگ استففاده می گردد


 


این عایق الاستومری ساده در عرض های ۱۰۰۰ میلیمتر و ۱۲۰۰ میلیمتر و در ضخامت های ۶، ۹، ۱۳، ۱۹، ۲۵، ۳۲، ۵۰ میلیمتر تولید می گردند.


 


عایق الاستومری رولی ساده بر اساس شرایط محیطی در ضخامت های مختلف برای سطوح خارجی مانند لوله ها ،کانال کشی و مخزن ها استفاده می شود.  باعث هدر رفتن انرژی کمتری می شود.یک گزینه عالی برای ایزوله کردن لوله ها با قطر زیاد است.


 


برای نصب عایق الاستومری رولی ساده از چسب مایع مخصوص استفاده می شود و  برای پوشش دهی درزها از درزگیرهای مخصوص عایق الاستومری استفاده می گردد. برای برش عایق الاستومری رولی ساده از قیچی یا کاتر مخصوص استفاده می شود.


 


عایق الاستومری نسبت به عایق پشم شیشه مزایای بیشتری دارد . عایق الاستومری به دلیل داشتن ساختار سلولی بسته مقاومت زیادی نسبت به بخار آب ، رطوبت و گردو خاک دارد.


 


اما عایق پشم شیشه به دلیل ساختاری که دارد در مقابل نفوذ بخار آب و رطوبت مقاومت پایینی دارد و با نفوذ بخار آب و رطوبت، مقاومت حرارتی آن کاهش می یابد. اگر در فضای باز باشد باید از پوشش های ضد رطوبت و فویل های آلومینیومی استفاده گردد.


 


عایق الاستومری از نظر امراض و آلودگی زیستی بدون عوارض و بدون ایجاد ذرات گرد و غبار است. اما پشم شیشه در صورت تماس با پوست و چشم باعث ایجاد مشکل تنفسی خواهد شد و گاهی اوقات منجر به سرطان ریه میگردد. کسانی که با پشم شیشه در تماس هستند باید از ماسک و لباس محافظ استفاده کنند.


 


نصب عایق الاستومری بسیار آسان است اما نصب عایق پشم شیشه ای در چند مرحله صورت می گیرد. .علاوه برآن، ضریب انتقال حرارت عایق های الاستومریک بسیار پایین بوده در حالیکه ضریب انتقال حرارت پشم شیشه با افزایش دما افزایش یافته و از مقاومت حرارتی آن کاسته می شود.عمر مفید بالای عایق های الاستومری از دیگر مزایای این عایق نسبت به عایق پشم شیشه به شمار می رود.


 

ویدیو عایق الاستومری رولی ساده

محصولات مشابه