preloader

در حال بارگیری ...

دریچه داکت اسپلیت

خانه / دریچه داکت اسپلیت
دریچه داکت اسپلیت

دریچه داکت اسپلیت

از دریچه دسترسی داکت اسپلیت برای بازدید، تعمیر، سرویس و چکاپ دستگاه داکت اسپلیت استفاده میشود. دریچه بازدید داکت اسپیلت در زیر دستگاه داکت اسپلیت بر روی سقف کاذب نصب میشود و محل دسترسی نصاب و تعمیرکار دستگاه محسوب می شود. این دریچه یکی از انواع دریچه بازدید تاسیسات محسوب میشود. 

نصب دریچه های داکت اسپلیت

همان طور که دریچه های کولرهای آبی دقیقا روبروی خروجی کانال نصب می شوند؛ این نوع دریچه ها نیز کاملا مقابل کانال داکت اسپلیت نصب می‌ شوند؛ ؛فقط هدف انتخابی برای نصب هرکدام از این دریچه ها با هم متفاوت است .

دریچه کولرهای آبی، خروجی هوا را تحت کنترل دارند، در مقابل دریچه داکت اسپلیت که هم کنترل هوای خروجی و هم برای دسترسی به داکت اسپلیت وبازدید آن می‌ باشد.

دریچه بازدید برای انواع داکت اسپلیت ها

دریچه ی داکت اسپلیت ها به شکل های متنوع زمینی، سقفی، دیواری، کانالی و غیره ساخته می‌ شوند. ولی تمامی داکت ها احتیاج به دریچه بازدید ندارند. در واقع هنگامی که شما از داکت اسپلیت از نوع سقفی و یا نوع کانالی استفاده می‌ نمایید ؛ می بایستی قطعا از دریچه ایده آل نیز بهره مند شوید. تا از طریق آن، عمل برگشت هوا به درستی انجام گردد و به سهولت به بخش های مختلف فن کویل ها، کنداسورها و هر قطعه ای که در بخش داخلی قرار دارد، دسترسی ممکن شود.

کاربرد دریچه بازدید داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت نوعی سیستم تهویه مطبوع بوده و در بازه‌های زمانی مختلف نیازمند تعمیر، سرویس و نگهداری از سوی افراد متخصص و فنی است. از این جهت جانمایی دقیق محل نصب تجهیزات داکت اسپلیت از دریچه بازدید آن استفاده شده و از طرفی با طراحی خاص خود موجب بهبود زیبایی فضای داخلی خواهد شد.