preloader

در حال بارگیری ...

دریچه خطی و کاربرد های آن

خانه / دریچه خطی و کاربرد های آن
دریچه خطی و کاربرد های آن

دریچه خطی و کاربرد های آن

دریچه خطی یکی از دریچه های پرکاربرد و پرمصرف در صنعت تاسیسات می باشد. این محصولات را می توان در مکان های مسکونی و تجاری به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار داد. باید توجه داشته باشید که این محصولات در حالت های مختلف کاربرد داشته و دارای تنوع بسیار بالایی می باشند


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


دریچه خطی ثابت


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 این محصولات برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود. دریچه خطی را برای ایجاد مسیر های هوادهی مورد استفاده قرار می دهند. باید توجه داشته باشید که دریچه علاوه بر استفاده در فن کویل ها برای هوادهی تازه، می تواند به عنوان یک محافظ نیز مورد استفاده قرار گیرد. در دریچه خطی می توان تنوع بسیار بالایی را در اختیار داشته و از آن ها به صورت گسترده ای استفاده نمود.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات در مکان های مختلف بسیار کاربردی بوده و می توان مزایای زیادی را مشاهده نمود. این دریچه های خطی دارای ظاهری کاملا زیبا بوده و به خوبی می توان از آن ها در دکوراسیون های مختلف استفاده نمود. تنوع طرح و اندازه در دریچه های خطی باعث شده است تا بتوان به خوبی در مکان های مختلف به راحتی از آنها استفاده نمود. باید توجه داشت که کیفیت موجود در این محصولات به


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


صورت ویژه ای با متریال ساخت در ارتباط می باشند. دریچه خطی دارای ویژگی های خاصی بوده و به خوبی می توان از آن ها در جهت پیشرفت استفاده نمود.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


دریچه خطی فن کویل


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


در میان دریچه های خطی موجود یکی از بهترین مدل های موجود دریچه خطی فن کویل می باشد. این محصولات به خوبی می توانند هوای ایجاد شده را در محل مورد نظر پخش کنند. باید توجه داشته باشید که فن کویل به عنوان یک تولید کننده هوا برای تهویه کاربرد های بسیار زیادی را دارد. برای اینکه دریچه خطی در فن کویل به خوبی کارایی داشته باشد باید به نکاتی در هنگام نصب توجه داشته باشید. ابعاد در دریچه بسیار با اهمیت بوده و باید با توجه به توان و بازدهی فن موجود این محصولات را انتخاب نمود. باید توجه داشته باشید که در انتخاب این محصولات شما می توانید در کمترین زمان ممکن پخش هوا را انجام داده و بهترین گردش هوا را ایجاد کنید.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


در ایجاد گردش هوا در یک مکان خاص شما می توانید از حالت های مختلف استفاده کرده و بالاترین بازدهی را مشاهده کنید. باید تناسب میان کانال های موجود و دریچه خطی به خوبی حفظ شود. دریچه فن کویل می تواند به حالت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات با ظرافت بالا می تواند فضای دکوراسیون شما را نیز به صوت کلی تحت تاثیر قرار دهد. با استفاده از دریچه خطی هیچگونه افت فشاری را تجربه نکرده و با کیفیت بالایی می توانید از تهویه موجود استفاده کنید.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


  دریچه خطی سقفی


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


دریچه خطی سقفی را می توان به عنوان یکی از پرکاربرد ترین محصولات موجود در صنعت تهویه در نظر گرفت. این محصولات به صورت ویژه ای در سالن های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و می توانند هوادهی را انجام دهند. برای ایجاد یک گردش هوای بسیار سریع در یک مکان بزرگ باید به صورت ویژه ای از این محصولات استفاده کنید. مزایای موجود در این محصولات بسیار زیاد بوده و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات بر روی سقف می تواند زیبایی خاصی را نیز به وجود بیاورد. تنوع موجود در محصولات سقفی بسیار بالا بوده و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود. نوع متریال های به کار رفته در این محصولات بسیار متنوع و با کیفیت می باشد. باید توجه داشته باشید که استفاده از دریچه خطی سقفی می تواند برای مکان های مختلف مزایای بسیار زیادی را داشته باشد.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


می توان از این دریچه ها برای ایجاد هوای سرد و گرم نیز استفاده نمود. این محصولات در دو حالت ثابت و متحرک مورد استفاده قرار می گیرند. در انواع محصولات موجود می توانید به راحتی جهت های هوادهی را تنظیم کرده و بالاترین بازدهی را نیز شاهد باشید. باید در نظر داشته باشید که استفاده از این محصولات در حالت های مختلف برای ایجاد یک گردش هوای بسیار عالی مناسب می باشد. متریال های پلاستیک، آلومینیوم، پی وی سی و ... از متداول ترین جنس های موجود در این محصولات می باشند. باید توجه داشته باشید که با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه از متریال درست استفاده کنید. دریچه خطی به صورت گسترده ای می تواند برای صنایع مختلف مفید باشد.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


دریچه خطی هوا


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


دریچه خطی هوا یکی از بهترین مدل های موجود در صنایع مختلف می باشد. این محصولات دارای کاربرد های گوناگون می باشند. می توان از این محصولات به خوبی در جهت تنظیم مقدار هوای ورودی و خروجی استفاده نمود. باید توجه داشته باشید که استفاده از دریچه خطی هوا برای انتقال هوای داخل به بیرون و بالعکس مفید می باشد. دریچه های خطی هوا به صورت های یک طرفه و دو طرفه موجود بوده و می توان بالاترین کارایی را در اختیار داشت. باید توجه داشته باشید که دریچه های خطی باید زاویه مناسب را داشته تا بالاترین بازدهی را داشته باشند. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات به شکل های مختلف مفید بوده و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


در حالت های مختلف می توان دریچه خطی را به شکل های مختلف نصب و راه اندازی نمود. راه اندازی این محصولات در مکان های مختلف امکان پذیر بوده و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود. باید در نظر داشته باشید که دریچه های خطی را می توان در ابعاد و اندازه های بسیار متنوعی تولید کرد. در اشکال مختلف می توان دریچه خطی هوا را تولید کرده و بالاترین کارایی را دریافت نمود. می توان به راحتی دریچه خطی هوا را در ابعاد و اندازه های دلخواه به صورت های مربعی و مستطیلی تولید کرده و نصب نمود. برای اینکه به خوبی بتوان از این محصولات استفاده نمود باید از افراد متخصص برای نصب کمک بگیرید.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


دریچه خطی اسلوت


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


دریچه های اسلوت از متداول ترین محصولات موجود در تاسیسات می باشند. این محصولات را معمولا بر روی سقف نصب کرده و دارای ابعاد بسیار متنوعی نیز می باشند. دریچه خطی اسلوت در مدل های مختلف و متنوعی تولید شده و دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز می باشند. باید در نظر داشته باشید که خرید این محصولات می تواند مزایای بسیار زیادی را داشته باشد. دریچه خطی اسلوت به صورت تخصصی می تواند برای شما مزایایی را ایجاد کرده و تهویه بسیار عالی را به وجود بیاورد. باید توجه داشته باشید که استفاده از دریچه های خطی اسلوت به شکل های مختلف می تواند برای ایجاد فشار هوای مناسب مفید باشد.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


یکی از مزایای موجود در دریچه خطی اسلوت که بسیار بارز می باشد تغییر زاویه پره ها می باشد. در مدل های خطی دریچه های اسلوت، شما می توانید پره های متحرک را در اختیار داشته و به راحتی از آن ها استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که استفاده از دریچه های خطی اسلوت برای ایجاد هوادهی به صورت یک طرفه و دو طرفه نیز مناسب می باشند. الگوی پرتاب هوا در دریچه خطی بسیار عالی بوده و به خوبی می توان از آن ها در جهت تهویه مناسب استفاده نمود. یکی از قابلیت های موجود در این محصولات که می تواند کارایی بالا را نیز به وجود بیاورد استفاده در سیستم های مختلف تهویه می باشد.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


عملکرد دستگاه دریچه خطی


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


دریچه خطی دارای عملکردی مشخص بوده و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود. باید توجه داشته باشید که استفاده از این دریچه ها برای ایجاد هوای سرد و گرم بسیار مناسب می باشد. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات به شکل های مختلف مناسب و مفید می باشد. کیفیت موجود در دریچه خطی بسیار متنوع و کاربردی می باشد. مجموعه های مختلفی برای نصب و راه اندازی این محصولات در سطح کشور وجود دارند. برای اینکه کیفیت موجود در این محصولات به خوبی حفظ شود بهتر است که سرویس های دوره ای را نیز انجام دهید.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 باید توجه داشته باشید که تنظیم دریچه خطی بسیار ساده بوده و به خوبی می تواند برای شما کارایی داشته باشد. باید دریچه های مختلف را با توجه به میزان توان و بازدهی دستگاه های موجود تهیه و نصب کنید. نصب دریچه خطی بزرگ تر باعث کاهش فشار هوا شده و در مورد دریچه های کوچک تر نیز نمی توان به خوبی تهویه را انجام داد.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


قیمت دریچه خطی


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


در هر محصولی شما با توجه به قیمت های موجود می توانید انتخاب های خود را انجام دهید. باید توجه داشته باشید که در دریچه خطی موارد و نکات بسیار زیادی برای تعیین قیمت وجود دارند. در تعیین قیمت این محصولات می توان کیفیت ساخت را به عنوان مهم ترین عامل در نظر داشت. برند های بسیار متنوعی در تولید دریچه خطی وجود دارند که می توان به خوبی از آن ها استفاده نمود. باید توجه داشته باشید که قیمت گذاری در این محصولات بسیار با اهمیت بوده و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


خرید دریچه خطی


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


برای خرید دریچه خطی راه های بسیار زیادی وجود دارد. برای اینکه بالاترین کیفیت را در اختیار داشته باشید بهتر است که فروشگاه های معروف تر را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید دریچه خطی شما باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. برای اینکه این محصولات را با قیمت خوب تهیه کنید بهتر است که از برند های معتبر استفاده کنید.