preloader

در حال بارگیری ...

دریچه گرد

خانه / دریچه گرد
دریچه گرد

دریچه گرد

عملکرد دستگاه دریچه گرد
دریچه های گرد در نوع مصالح استفاده شده به دو نوع پلاستیکی و آلومینیومی دسته بندی می شوند ولی از نظر شکل و فرم ظاهری در اغلب موارد مشابه  یکدیگر بوده و تنها بنابر نوع کاربری تفکیک شده و به کار گرفته می شوند. این اجزا به صورت عمده ازآلومینیوم که دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی برای ساخت این محصولات می باشند ساخته می شوند.در یک نتیجه گیری کلی از دریچه های گرد هم بصورت مستقل که در دهانه های انشعاب کانال هوا نصب می شوند و در ورود و خروج هوا در سیستم برگشت نقش مهمی ایفا می کنند و هم به صورت ترکیبی با دریچه های چهارگوش در انجام این عملکرد به کار گرفته می شوند که از جمله مزایای آن می توان نام برد.

 

 برای اینکه کیفیت در این محصولات به خوبی حفظ شود متریال های مختلف را در ساخت به کار می برند. از دریچه گرد می توان در محیط های مختلف استفاده کرده و به خوبی بازدهی بالا را دریافت نمود. اگر دریچه به خوبی و با کیفیت بالا تهویه را انجام دهد قطعا طراحی بسیار خوبی را در خود دارد. تنوع موجود در دریچه های گرد باعث شده است تا افراد به راحتی بتوانند از این محصولات نهایت استفاده را داشته باشند. در ادامه برخی از ویژگی های موجود در این محصولات را برای شما شرح خواهیم داد.

 

انواع دریچه گرد

 

برای دریچه گرد می توان تنوع بسیار خوبی را در نظر داشت. با استفاده از تنوع موجود در این محصولات می توانید بالاترین کارایی و بازدهی را در اختیار داشته باشید. برای اینکه از تنوع موجود در دریچه گرد استفاده کنید در ادامه مهم ترین و بهترین مدل های موجود در بازار را معرفی کرده و برای شما شرح خواهیم داد. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات به شکل های مختلف امکان پذیر بوده و می تواند برای شما کارایی داشته باشد. از معروف ترین مدل های موجود در دریچه گرد می توان موارد زیر را شرح داد.

دریچه سقفی برجسته

دریچه گرد تخت

دریچه گرد کروی

دریچه سقفی گرد لبه تخت بازشو

دریچه گرد مشبک

دریچه گرد خورشیدی

دریچه گرد سونایی

دریچه جت نازل

و...