preloader

در حال بارگیری ...

دریچه خطی

خانه / دریچه خطی
دریچه خطی

دریچه خطی

دریچه خطی در انتهای سیستم هوارسانی پس از پلنیوم باکس قرار گرفته و وظیفه پخش جریان متناوب هوا را به عهده دارد. ابعاد کلی، طول تیغه، تعداد شیارها و اندازه هر کدام از مدل‌های این نوع از دریچه هوا متغیر بوده و مشتری امکان ساخت سفارشی آن را دارد.

از آنجایی که این نوع از دریچه ها دارای پره های ثابت هستند، میتوانند نقش مهمی را در توزیع هوا ایفا کنند. این دریچه پر کاربردترین انواع دریچه های توزیع هوا میباشد و شامل یک محفظه فلزی باریک و بلند با مجموعه ای از لوورها یا گریل ها در امتداد یک طرف است. نصاب ها دیفیوزر خطی را در یک قسمت سقف، دیوار یا آستانه پنجره می بندند تا صفحه لوور شده هم سطح با سطح اطراف قرار گیرد. 

کدام یک از انواع دریچه‌های موجود در بازار برای تمامی ساختمان‌ها مناسب است؟

هر کدام از دریچه‌های هوا در سیستم هوارسانی، خنک‌سازی و گرمایشی کارایی خاصی دارند. اما نقطه مشترک و یکسان در تمامی سیستم‌ها استفاده از "دریچه خطی" برای تهویه، کانال کولر و سیستم حرارتی واحدهای ساختمانی مختلف است. با توجه به نوع آلیاژ مصرفی، زاویه ورود و خروج هوا به همراه محل نصب دریچه اسلات می‌توان مدل‌های زیادی از دریچه خطی تولید نمود.

مزایای دریچه خطی

نصب انواع دریچه اسلات در فضای داخلی ساختمان به بهبود شرایط زندگی اشخاص کمک نموده و مزیت‌های زیر را برای ساکنین خواهد داشت:

  1. در صورت لزوم قابلیت نصب همراه با دمپر را نیز دارد
  2. قابلیت نصب بر روی سقف، سقف کاذب و دیواره
  3. رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک در آلیاژهای فلزی
  4. افزایش زیبایی به‌عنوان یک محصول دکوراتیو
  5. استفاده همزمان از یک، دو یا سه سمت تیغه
  6. ساخت در ابعاد، جنس و ضخامت سفارشی
  7. امکان نصب در گوشه‌ یا کنج محیط داخلی
  8. پخش مستمر، یک‌دست و مطبوع هوا
  9. مناسب جریان هوای سرد و گرم
  10. تنوع طرح، مدل و رنگ
  11. نصب آسان

موارد مصرف دریچه خطی"انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و محل های لوکس" 

حداکثر ارتفاع: جهت هوادهی تا 5 متر و محل نصب در داخل دیوار و با پیشانی سقف کاذب و سقف ها می باشد.

محل نصب: معمولا در سقف های گچی، کاذب، دیوار و پیشانی سقف کاذب و در نوع دکوراتیو در داخل تایل سقف کاذب قرار میگیرد.

 کدام یک از انواع دریچه‌های موجود در بازار برای تمامی ساختمان‌ها مناسب است؟

هر کدام از دریچه‌های هوا در سیستم هوارسانی، خنک‌سازی و گرمایشی کارایی خاصی دارند. اما نقطه مشترک و متمایز در تمامی سیستم‌ها استفاده از دریچه خطی برای تهویه، کانال کولر و سیستم حرارتی واحدهای ساختمانی مختلف است. با توجه به نوع آلیاژ مصرفی، زاویه ورود و خروج هوا به همراه محل نصب دریچه اسلات می‌توان مدل‌های زیادی از دریچه خطی تولید نمود.

دریچه خطی که تحت عنوان دریچه لاینی نیز شناخته می شود؛ یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین انواع دریچه هوا به شمار می رود. کاربردهای مختلف و متنوع دریچه های هوای خطی باعث شده تا بسیار پر استفاده قلمداد شوند.

دریچه خطی این امکان را فراهم می کند که ریزش هوا به صورت یکنواخت صورت گیرد. به عنوان مثال در پاساژها یکی از معایبی که دریچه های چهارگوش داشتند فقط محلی که دریچه در آنجا قرار داشت گرم یا سرد می شد اگر شما چند قدم از محل نصب دریچه دورتر می شدید کاملا احساس گرما یا سرما داشتید. به همین دلیل دستگاه‌ها فشار بیشتری را تحمل می کردند تا محل مورد نظر به دمای مناسب برسد. حتی به تکرار دیده می شد مجری پروژه مجبور میشد گل داخل دریچه یا دمپر را حذف کند تا هوای مطبوع جریان پیدا کند، که این کار باعث بد شکل شدن نما و از طرف دیگر مصرف انرژی زیادی میگردید.

با ورود انواع دریچه خطی هوا تمام این مشکلات برطرف گردید و این امکان فراهم شد تا شما بتوانید تهویه یکنواختی در سرتاسر مسیر راهروهای بزرگ داشته باشید و به هیچ وجه ریزش هوا مقطعی نباشد.

برای خرید دریچه خطی راه های بسیار زیادی وجود دارد. برای اینکه بالاترین کیفیت را در اختیار داشته باشید بهتر است که فروشگاه های معروف تر را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید دریچه خطی شما باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. برای اینکه این محصولات را با قیمت خوب تهیه کنید بهتر است که از برند های معتبر استفاده کنید.

گروه صنعتی تهویه دهش به پشتوانه دانش و عملکرد بالا توانسته طیف گسترده ای از خدمات تهویه مطبوع را از جمله دریچه های خطی ارائه میدهد  .

قیمت دریچه خطی

مجموعه تهویه دهش با استفاده از بهترین آلیاژهای موجود در کشور توان ساخت محصولات با کیفیت مناسب را دارد. قیمت هر کدام از انواع دریچه‌های خطی بر اساس: ابعاد، اندازه، تعداد اسلات، ضخامت بدنه و تعداد سفارش با یکدیگر متفاوت است. جهت کسب مشاوره رایگان برای انتخاب دریچه خطی مناسب با فضای داخلی محیط تحت ساخت و استعلام قیمت هر کدام از انواع دریچه کافی است با شماره تلفن های قسمت "تماس با ما" تماس بگیرد.

سخن پایانی...

چنانچه به دنبال یک سرویس بی رغیب در زمینه دریچه های تنظیم هوا، کانال های پیش عایق و مسائل وابسته به آن هستید ما شما را در جهت رسیدن به اهداف مشترک حمایت می کنیم. گروه صنعتی آسان تهویه دهش پیشگام در صنعت کانال های نسل جدید، که از سال سال 1374 با تفکر خلاق و صنعتی حرفه ای ارائه دهنده یک بسته کامل و بی نقص و حرفه ای در سطح کشوری می باشد؛ به پشتوانه دانش و عملکرد بالا توانسته طیف گسترده ای از خدمات تهویه مطبوع را ارائه دهد.

برای ارتباط باگروه صنعتی تهویه دهش به قسمت تماس با ما مراجعه کنید؛ و در صورت داشتن هر گونه سوالی با شماره تماسی که در بخش درباره ما قرار داده شده تماس بگیرید.

دریچه های تنظیم هوا گروه صنعتی آسان تهویه دهش (دریچه هوا خطی دریچه های اسلوت / دریچه های گرد / و بیشتر... )

مقالات مرتبط (دریچه زیر فن کویل / سیستم داکت اسپلیتو بیشتر...)