preloader

در حال بارگیری ...

دریچه گرد جت نازل پره برعکس

خانه / دریچه گرد جت نازل پره برعکس

دریچه گرد جت نازل پره برعکس

دریچه های گرد

توضیحات دریچه گرد جت نازل پره برعکس

دریچه های پرتاب بلند انتخاب مناسبی جهت فضاهایی هستند که در آن نیاز به انتقال هوای تهویه به مسافت های دور از محل خروج هوا می باشد. دریچه های جت نازل برای پرتاب طولانی جریان هوا بهترین انتخاب می باشند.


جت نازل ها جهت دهش حجم بالای هوا در فضاهای بزرگ که پرتاب طولانی نیاز دارند طراحی شده اند. دریچه های جت نازل تنها حول یک محور قابلیت تغییر جهت جریان تا 30 درجه را دارا می باشند. با استفاده از این قابلیت علاوه بر توانایی دهش جریان هوا به نقطه دلخواه می توان در فصل های سرد و گرم سال جهت دهش دریچه بر اساس دهش باد گرم (پرتاب روبه پایین به دلیل طبیعت بالارونده هوای گرم) و باد سرد (پرتاب رو به بالا به دلیل طبیعت پایین رونده هوای سرد) تغییر داد.


یکی از قابلیت های این دریچه جت نازل ارائه در المان های چهارگوش به صورت تک المان تا چهار المان می باشد که قابلیت تزریق حجم بالای هوا در محیط را فراهم می آورند. این دریچه ها در قطرهای نامی استاندارد 100-125-160-200-250 -315-400 و … جهت هوادهی 54 تا 1440 متر مکعب بر ساعت و قابلیت تنظیم جهت خروج جریان از -30 تا +30 از جنس ورق آلومینیوم مرغوب ارئه می گردند.


بهتر است جهت اطمینان این دریچه روی قاب چوبی یا فلزی نصب شود و در صورتی که دریچه مستقیم روی گچ نصب شود به مرور زمان امکان لقی و شل شدن دریچه وجود دارد. جهت نصب این دریچه روی دیوار های کاذب با مصالح خشک (کناف و …)نیز باید حتما دقت شود که دور تادور باز شوی دریچه از پروفیل های مخصوص سقف کاذب جهت استحکام و اتصال مطمئن دریچه به دیوار استفاده گردد.



  • محل نصب : داخل سقف، دیوار و یا کانالهای باز

  • جنس : آلومینیوم

  • موارد مصرف : محیط های صنعتی ، تالارها و سالن ها و ورزشگاه ها

  • قابلیت ها: پخش هوا به صورت متمرکز با قابلیت تنظیم در تمام جهات، قرارگیری در باکس در انواع یک، دو، سه و چهار المان، قابلیت هوادهی تا 8000 فوت در دقیقه، با قاب چهارگوش و گرد


 

ویدیو دریچه گرد جت نازل پره برعکس

محصولات مشابه