preloader

در حال بارگیری ...

دریچه گرد مشبک

خانه / دریچه گرد مشبک

دریچه گرد مشبک

دریچه های گرد

توضیحات دریچه گرد مشبک

دریچه گرد مشبک که به دریچه های شطرنجی هم معروف هستند. جهت استفاده بر روی کانال های تخلیه هوا با بیشترین حجم هوای ورودی و در مواردی بر روی کانال های برگشت هوا با حداکثر حجم هوای خروجی مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین امکان استفاده در داخل تایل آرمسترانگ نیز وجود دارد.
این دریچه ها از نظر زاویه پره در دو نوع صفر و 45 درجه تولید می شود. دریچه های شطرنجی با زاویه پره صفر درجه سطح مفید دریچه بیش از نوع 45 درجه و میزان افت فشار کمتر از نوع 45 درجه می باشد. در مدل های 45 درجه با توجه به زاویه پره دید به داخل کانال کمتر از نوع صفر درجه بوده و همچنین امکان آرایش های مختلف پره ها جهت جهت دهی جریان هوا وجود دارد.
دریچه های سبد تخم مرغی گرد در سایز های استاندارد و مناسب جهت کانال با قطرهای 4، 6، 8، 10، 12، 14، 16، 18و 20 اینچ تولید می شوند که امکان نصب دمپرهای پشت دریچه ای پروانه ای و نیم صفحه بر روی آن وجود دارد.
نصب اين دريچه ها بوسيله پيچ هاي خودكار و بر روی قاب چوبي نصب شده بر لبه كانال صورت مي پذيرد لذا بر روی انواع دیوارها از قبيل گچ ، سيمان ، آجر ،‌چوب و غيره قابل اجرا می باشد. این دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید می گردد. از ویژگیهای این دریچه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.



  • محل نصب : دیوار یا پیشانی سقف کاذب و یا سقف

  • ضخامت پره : 0.8 میلیمتر

  • جنس : آلومینیوم ، ABS

  • موارد مصرف : هوای برگشت و تخلیه ساختمان های مختلف

  • ضخامت قاب : 1 میلیمتر

  • قابلیت ها: افت فشار بسیار کم برای تخلیه هوا، کنترل تخلیه هوا با دمپر، دارای پره های مستقیم و 45 درجه، قابلیت هوا دهی به صورت یک، دو، سه و چهار طرفه

ویدیو دریچه گرد مشبک

محصولات مشابه