preloader

در حال بارگیری ...

پلنیوم باکس

خانه / پلنیوم باکس

پلنیوم باکس

پلنیوم باکس

توضیحات پلنیوم باکس

پلنیوم باکس چیست؟

پلنیوم باکس یک جعبه توزیع هوا است که به طور مستقیم به خروجی تامین تجهیزات HVAC متصل شده و هوا را گرم کرده و یا هوا را خنک می‌کند تا فضای خانه و کار را محلی راحت کند. پلنیوم باکس ها هوای گرم یا خنک شده را به اتاق‌های انفرادی خانه پخش می‌کنند.

هدف از پلنیوم باکس چیست؟
محفظه خلا یک مسکن تحت فشار است که شامل یک سیال (معمولا هوا)با فشار مثبت است. یکی از عملکردهای پلنیوم باکس، برابرسازی فشار برای توزیع یکنواخت بیشتر است، به دلیل عرضه و تقاضا نامنظم. … یک پلنیوم باکس می‌تواند به عنوان یک دستگاه صداگیر صوتی نیز عمل کند.
پلنیوم باکس یک سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع یک جعبه است که سیستم تهویه مطبوع را به هم متصل می‌کند. … مخزن بازگشتی در هوای مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از داکت یا کانال های تهویه، آن را به سیستم تهویه مرکزی باز می‌گرداند. این هوا به عنوان یک بسته هوای تازه بازیافت می‌شود.

مخزن تامین پلنیوم باکس یک محفظه بسته است که درست بعد از مبدل حرارتی شما قرار دارد اگر شما جریان هوا را از طریق کوره به دنبال داشته باشید. زمانی که کنترل کننده هوا، هوا را بر روی مبدل حرارتی سیستم شما ارسال میکند، آن هوای گرم به فضای عرضه هدایت می‌شود.
 


 



ویدیو پلنیوم باکس