preloader

در حال بارگیری ...

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

خانه / عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

عایق الاستومریک

توضیحات عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم


 


 


 


عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم دارای ساختار سبک و انعطاف پذیر است. این عایق یک عایق ایده آل در مصارف شناخته شده است.عایق الاستومری


 


یکی از انواع عایق های حرارتی،برودتی و صوتی است. دارای ساختار سلولی بسته است و انتخابی مناسب برای عایق کاری لوله های سرمایشی و گرمایشی،کانال ها و سیستم های تهویه مطبوع،دستگاه های تاسیساتی و ... می باشد.این عایق مزایای زیادی مانند مصرف بهینه انرژی ،ضریب انتقال حرارتی مناسب ،جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی لوله ،سهولت نصب و انعطاف پذیری،قابلیت چسبندگی و رنگ پذیری،جلوگیری از کندانس و ... دارا می باشد.


.این عایق نسبت به سایر عایق های حرارتی و برودتی برتری دارند


 


از عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم، در خطوط لوله انتقال سیالات ،سیستم های لوله کشی و عایقکاری در فضای بیرونی که در معرض تابش نو رمستقیم خورشید هستند استفاده میگردد.


 


در عایق های لوله های الاستومری ضخامت روکش آلومینیوم 130،170 و 230 میکرون می باشد. این عایق ها ها با آلومینیوم مسلح شده با نخ فایبرگلاس نیز در دسترس می باشند.  


 


عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم به دلیل ساختاری که دارند مقاومت بالایی در مقابل رطوبت،بخار آب ،آلودگی و گرد و غبار دارند. همچنین از نظر عوارض زیستی و امراض  کاملا بدون عوارض است.هیچگونه ذرات گرد و غباری ایجاد نمی کند و در تماس با پوست و چشم هیچ مشکلی را ایجاد نمی کند.


 


اما عایق پشم شیشه مقاومت پایینی دارد و با نفوذ رطوبت و بخار آب از مقاومت حرارتی آن کاسته می شود. به دلیل مقاومت کمی که در مقابل رطوبت و بخار دارند در صورت نصب در فضای باز باید از پوشش های ضد رطوبت و فویل های آلومینیومی استفاده گردد. از لحاظ ایجاد امراض اگر با پوست و چشم تماس داشته باشد باعث ایجاد مشکلات تنفسی خواهد شد.در بسیاری از گزارشات تنفس مستقیم با گرد پشم شیشه ابتلا به سرطان ریه نیز بالا بوده است. بنابراین افرادی که در تماس مستقیم با این با پشم شیشه هستند باید از ماسک و لباس محافظ مناسب استفاده کنند.


 


عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است اما پشم شیشه به سرعت دچار خوردگی می گردد.نصب عایق های الاستومری بسیار راحت و آسان است. این عایق ها عمر مفید بیشتری دارند.


 


عایق پشم شیشه سریع دچار خوردگی می شود و نصب این عایق در چند مرحله


 


صورت می گیرد. زمینه های کاربرد عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم در بیمارستان ها،هتل ها، سیستم های تاسیسات مدارس ،مراکز تجاری و عمومی می باشد.

ویدیو عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

محصولات مشابه